Курсове

разгледайте нашия каталог с курсове, които предлагаме

Продажбени умения и техники

Осъществяването на успешни продажби е основна цел на всеки търговец или служител ангажиран с процеса на продажби. В основата на успеха на всяка продажба седят знания, умения, но и ценни съвети придобити на практика. Усъвършенствайте Вашите умения за продажби!
Описание

 

ЦЕЛИ НА ОБУЧЕНИЕТО

 

  • Усвояване на нови техники и похвати при провеждане на продажбени разговори с клиенти на живо и в телефонен разговор
  • Овладяване на етапите в продажбения процес
  • Предварително проучване и ефективно използване на въпроси за разкриване на нуждите и желанията на клиентите
  • Разбиране на видовете клиенти и съответните стратегии за контакт и подход
  • Техники за продажби при студени контакти
  • Методи за ефективно преодоляване на възражения
  • Разбиране и избягване на най-често срещаните грешки при продажбите по телефона
  • Изграждане на доверие и позициониране на автентично и мощно послание
  • Принципи на затваряне и техните практически приложения

ЗА КОГО Е ПРЕДНАЗНАЧЕНО ОБУЧЕНИЕТО

 

  • Търговци, мениджъри продажби, консултант продавачи
  • Служители на търговски отдели в компании от сферата на производство, банки, ритейл търговия
  • Всички ангажирани с процеса на продажба

СЪДЪРЖАНИЕ

 

  • Разбиране и овладяване на етапите в процеса по продажби
  • Принципи за провеждане на успешни срещи
  • Планиране и подготовка на срещата
  • Етапи на търговската среща
  • Предварително проучване и практически техники и модели за активно слушане и осъществяване на пълноценна комуникация
  • Основни принципи за провеждане на успешни телефонни разговори и уговаряне на среща
  • Развиване на умения за разпознаване на типове личности и комуникационни стилове при разговори по телефона и лице в лице-техники за ефективно общуване
  • Идентифициране на нуждите на клиента
  • Определяне на потребности
  • Умения за убеждаване и мотивиране на събеседника и овладяване на комуникационната динамика
  • Справяне с предизвикателни комуникационни ситуации
  • Справяне с възражения и представяне на решения
  • Инструменти за уверено и гъвкаво управление на разговора
  • Автентичност в рутината–нагласи и подходи
  • Идентифициране и справяне с възражения и бариери пред комуникационния процес
  • Умения за затваряне на продажбения разговор
  • Затваряне на продажба и сключване на сделка

 

ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ

 

Обучението се провежда в рамките на 2 дни в присъствен формат или 4 модула от по 2ч. разпределени в 2 дни!

Обучението се провежда присъствено и онлайн!

За контакт с нас

гр. София, Ул. Николай Лилиев, 1421

  • dummy+ 359 (0) 2 421 90 47

  • dummy office@wifi-bg.bg

Имейл бюлетин

Запишете се за нашия бюлетин
© WIFI България 2024. Всички права запазени.