Курсове

разгледайте нашия каталог с курсове, които предлагаме

Фуния на продажбите в дигиталния свят

Управлението на фунията на продажбите в дигитална среда е ключово за ефективността на продажбите днес за всяка организация!
Начин на провеждане: Присъствен
Продължителност: 1,5 дни
Дати на провеждане: 12 и 13 юни

Цена за участие:348,00 лв
Описание

Ден 1: Разбиране на фунията на продажбите в дигитална среда и изграждане на основите

1. Въведение в основите на продажбите в дигиталния свят
  • Преглед на процеса на дигитални продажби и ролята им за устойчив бизнес растеж
  • Значение на разбирането на нуждите на дигиталния потребител и създаване на потребителски профили (buyer personas)
  • Основни характеристики на успешния търговец – адаптивност, аналитичност, владеене на онлайн комуникационни канали и дигитални инструменти
2. Етапи на дигиталната Sales Funnel (фуния на продажбите)
  • Подробен преглед на всеки етап от фунията
  • Цели (KPIs) за всеки етап
  • Идентифициране и ефективно привличане на потенциални клиенти чрез дигитални канали (SEO, социални медии, email маркетинг и др.)

3. Проучване на потенциални клиенти и генериране на лийдове онлайн (Lead Generation)

  • Методи за идентифициране на потенциални клиенти
  • Tактики за привличане на потенциални клиенти
  • Дигитални инструменти за “пълнене” на фунията

4. Квалификация на потенциални клиенти онлайн

  • Техники за идентифициране и приоритизиране на потенциални клиенти с най-голям шанс за конвертиране
  • Справяне с възражения в ранните етапи на фунията

5. Изграждане на доверие и установяване на връзка в онлайн среда

  • Персонализиране на подхода за създаване на доверие
  • Тактики за следващи стъпки

6. Практическа задача

Ден 2: Подобряване на ефективността на продажбите и техники за затваряне на сделки онлайн

 

7. Продаване на решение и представяне на дигиталното стойностното предложение

  • Свързване на характеристиките на продукта с нуждите на онлайн потребителя
  • Техники за разказване на истории (storytelling), които представят стойността и се свързват с приоритетите на клиента

8. Справяне с възражения и умения за преговори онлайн

  • Често срещани видове възражения и стратегии за справяне с тях
  • Техники за преговори в онлайн среда и инструменти за изграждане на авторитет

9. Техники за затваряне на сделки в дигитална среда

  • Разпознаване на сигналите за купуване и кога е подходящо да се затвори сделката
  • Различни методи за затваряне
  • Финализиране на продажбата, като същевременно се оставя възможност за допълнителни продажби или препоръки

10. Стратегии за последващи действия и задържане на клиенти онлайн

  • Автоматизирани последващите действия след продажбата за удовлетвореност и задържане на клиента в дигиталния свят
  • Онлайн стратегии за поддържане на дългосрочни отношения и изграждане на лоялност
  • Основи на управлението на успеха на клиента като инструмент за задържане

10. Метрики на дигиталните продажби и постоянно усъвършенстване

  • Ключови дигитални показатели за оценка на ефективността на продажбите (напр. конверсионни проценти, среден размер на сделката, продължителност на цикъла на продажбите)
  • Създаване на личен план за развитие въз основа на обратна връзка и метрики

Финал и Q&A

  • Обобщение на основните изводи
  • Отворена сесия за въпроси и отговори за специфични казуси или предизвикателства

 

ЗА КОГО Е ПРЕДНАЗНАЧЕНО ОБУЧЕНИЕТО

  • Търговци, мениджъри продажби, консултант продавачи
  • Служители на търговски отдели в компании от сферата на производство, банки, ритейл търговия
  • Всички ангажирани с процеса на продажби

ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ

1,5 дни

 МЯСТО НА ПРОВЕЖДАНЕ

Тренинг център на WIFI България

 

 

Image

Светлана Савова

С над десет години опит в областта на образованието и технологиите (EdTech), фармацията, социалните проекти, IT решения и други динамични индустрии, Светлана Савова притежава богат и разнообразен опит в продажбите, стратегическите партньорства и разширяването на международни пазари. Нейният предприемачески дух и нестандартен подход ѝ позволяват успешно да навигира в съвременния дигитален свят, да управлява глобални дистанционни екипи и да трансформира идеи в реални бизнес резултати.

С утвърдени умения в управлението на продажбения процес - от ангажираността на клиентите, генерирането на лийдове, телефонните обаждания и имейл кампании, до успешно затваряне на сделки и изграждане на дългосрочни взаимоотношения с клиенти. 

За контакт с нас

гр. София, Ул. Николай Лилиев, 1421

  • dummy+ 359 (0) 2 421 90 47

  • dummy office@wifi-bg.bg

Имейл бюлетин

Запишете се за нашия бюлетин
© WIFI България 2025. Всички права запазени.