1. Обучителят:
- Роля и задачи на тренера
- Нови предизвикателство в работното ежедневие
- Ключови компетенции
2. Реализиране на обученията:
- Стилове на учене при възрастните. Определяне на потребностите за обучение на аудиторията и адаптиране на обучение.
- Методи на преподаване и обучаване на възрастни.
- Дизайн и концепция на курс. Стъпки в разработването на обучителни курсове.
- План на модул. Учебни цели.
- Методи на преподаване. Подготовка на казуси, ролеви игри, групова работа и други обучителни методи.
- Методи на обучение: Методи за активиране, методи за въвеждане.
- Оценка на курса и на успеваемостта. Определяне и оценка на резултатите и контрол на успеха на обучението. Видове контрол на успеха. Грешки в преценката, за които да внимаваме.
3. Правилно комуникиране:
- Комуникацията е повече от говорене.
- Разбиране и неразбиране
- Подпомагане и въздействие
- Аспекти на комуникацията
- Обратна връзка
4. Практическа част – кратки презентации