Обучението „На върха в продажбите” е част от серията обучения на тема Продажби, насочено към клиентски ориентираното поведение.
Поради огромния брой продукти и услуги, които се предлагат днес на пазара продажбите стават все по-трудни. Днес вече няколко заучени реплики не са достатъчни за убеждаване на клиента. Продажбите вече означават оптимално комуникиране с клиента. Чак когато продавачът е спечелил доверието на клиента, той е готов да проведе търговски разговор с него. В центъра на този разговор е необходимо да стои клиентът, а не продуктът. Всеки клиент желае да постигне определена цел чрез своята инвестиция в продукти или услуги – така продуктът или услугата се превръща в средство за постигане на целта. По-нататък за продавача е важно да проведе структуриран разговор с клиента, за да успее заедно с клиента да достигне до позитивно решение.
Тази философия за клиентски ориентираното поведение се простира като червена нишка върху целия семинар „На върха в продажбите” чрез основните точки:
предлагани през призмата на ключовите и основни за продажбите закони:
Комуникация
Психология на продажбите
Стъпки при продажбите
Поведение в трудни ситуации
Развитие на личността
Маркетинг
CRM – Customer Relationship Management
• Ново качество в клиентските отношения
• Засилена идентификация с продукта съответно с предлаганата услуга
• Поощряване на чувството за самооценка, на способността за вживяване в чужди ситуации и на уменията за продажби
• Ефикасно планиране и организиране при водене на разговори (подготовка за разговор, собствен мениджмънт, събиране на информация)
• Успешно провеждане на разговори в сферата на продажбите (стимулиране на потребностите, аргументиране на продажбите, правилен подход при възражения, допълнителни продажби)
• Анализ и обработка на разговорите при продажби (изготвяне на система за контрол, обработка на рекламации, систематизирана връзка с клиента)
Обучението цели предаването основите на мениджмънта на отношения, на базата на клиентски-ориентираните продажби: клиентът е в центъра на внимание на всички дейности в продажбите, неговата удовлетвореност е гаранция за дългосрочно партньорство.
Модул 1: Продавачът като мениджър на отношенията
Модул 2: Правилното водене на разговори- верният път към успешно завършване на сделката
Модул 3: Успешни продажби- дори и в трудни ситуации по време на разговор
Обучението се състои от 3 модула, всеки от които с продължителност от 2 дни, !
Обучението се провежда присъствено и онлайн!
гр. София, Ул. Николай Лилиев, 1421
dummy+ 359 (0) 2 421 90 47
dummy office@wifi-bg.bg